I Werknemer -Geelkerken & Geelkerken Advocaten

Werknemer

U bent werknemer en zoekt een arbeidsrecht advocaat

Ongemerkt heeft bijna iedere werknemer dagelijks te maken met het Nederlandse arbeidsrecht. Denk hierbij aan uw rechten en plichten bij ziekte, (dreigend) ontslag, op non-actiefstelling, maar ook aan het concurrentiebeding dat is opgenomen in uw arbeidsovereenkomst.

Lage drempel

Waarschijnlijk heeft u zelden of nooit een advocaat hoeven inschakelen. Wij begrijpen dat de drempel hoog ligt. Daarom maken wij het recht voor u toegankelijk. U kunt ons altijd vrijblijvend benaderen voor een helder en praktisch advies.

Veel kwesties zijn met behulp van een goede advocaat eenvoudig op te lossen zonder tussenkomst van een rechter. Soms is een gang naar de rechter echter onvermijdelijk om uw rechten zeker te stellen.

Wij werken voor u.

Wij kunnen u bij alle arbeidsrechtelijke vragen en kwesties bijstaan. Wij zullen u op praktische wijze adviseren en zo nodig voor u procederen.

Wij kunnen u onder andere helpen met:

Met onze gedegen kennis, inzet, creativiteit, korte lijnen en een kostenefficiënte werkwijze realiseren wij het best mogelijke resultaat voor u. Na het eerste gesprek kunt u op basis van een helder advies weloverwogen keuzes maken.

Wist u dat in veel gevallen uw werkgever de kosten vergoed voor uw advocaat bij een ontslag.

Meld hier
uw zaak aan