Geschorst

U bent geschorst of op non-actief gesteld

Indien u wordt geschorst of op non-actief wordt gesteld dient u zo spoedig mogelijk actie te ondernemen.

Een schorsing kan een opstap zijn naar verdere maatregelen zoals ontslag. Of u terecht of onterecht bent geschorst, uw handelingen en houding direct na een schorsing kunnen u veel problemen besparen. Onze advocaten voorzien u graag van gedegen advies om de juiste stappen te zetten.

LET OP een schorsing of non-actief stelling is een tijdelijke maatregel. In veel CAO’s is hier dan ook een maximum termijn aan verbonden.

Als u het niet eens bent met de schorsing kunt u via een kort geding de rechter vragen om de schorsing ongedaan te maken.

Voor een op maat gemaakt advies of meer informatie kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

Meld hier
uw zaak aan