Detachering

U wilt flexibel personeel inhuren of uitlenen

Flexibilisering arbeidsrelaties
Een flexibele schil rond het vaste personeelsbestand is voor veel werkgevers aantrekkelijk. Detachering is één van de mogelijkheden om dat te bereiken. Andere mogelijkheden zijn het sluiten van nul-urencontracten, contracten voor bepaalde tijd, freelance overeenkomsten enzovoort.

Kiezen van juiste vorm
Elke vorm heeft voordelen en nadelen. Waar voor de ene onderneming het inlenen van externe krachten een uitkomst is, zal voor de andere een heel andere oplossing passend zijn. Niet alleen de wensen van de ondernemer, maar ook de cultuur van de onderneming, de toepasselijke cao en de wens van de werknemer spelen daarbij een rol. Wij kunnen u helpen om de juiste keuze te maken.

Meld hier
uw zaak aan