Internet fraude

Wereldwijd uw gestolen activa vinden en terugkrijgen

Wij weten dat tijd van cruciaal belang is bij het omgaan met frauduleuze partijen. Wij zullen snel en agressief handelen om uw eigendom terug te vorderen, of het nu in de Nederland is of in het buitenland.

Het internet is een vruchtbare voedingsbodem geworden voor grootschalige fraude. Elke dag houden hackers, internetretailers, groothandelaren en creditcardverwerkers geld of producten achter die niet van hen zijn. De anonimiteit die het internet biedt, het wereldwijde karakter ervan en het ontbreken van menselijk contact maken het relatief eenvoudig om andermans eigendommen te stelen.

Geelkerken en Geelkerken loopt voorop in juridische aanpak van internetfraude. We hebben reeds vele slachtoffers van fraude bijgestaan, en onze uitgebreide ervaring in het lokaliseren en terugkrijgen van activa stelt ons goed in staat om internetzaken te behandelen.

Meld hier
uw zaak aan